Thursday, August 6, 2009

Sidang Akhbar Bagi Bazaar Amal Persatuan Karyawan Malaysia


PDFPrintE-mail
Written by Administrator
Wednesday, 05 August 2009 15:37

27 Julai 2009
Pejabat Persatuan Karyawan Malaysia


Statistik menunjukkan hampir 10 orang rakyat Malaysia dikenalpasti sebagai positif HIV dan ada antaranya adalah kanak-kanak yang tidak berdosa yang didapati berjangkit daripada genetik ibu bapa mereka. Melihatkan nasib yang menimpa mereka, Karyawan merasakan perlunya melakukan sesuatu untuk mengutip dana bagi tabung kebajikan kanak-kanak yang mengidap HIV/AIDS. Program yang dianjurkan oleh Biro Muda Persatuan Karyawan Malaysia ini akan berlangsung pada 16 ogos 2009 bermula jam 12 tengahari sehingga jam 6 petang bertempat di tingkat 3 komplek Amcorp Mall, Petaling Jaya.

Pelbagai selebriti telah mengesahkan kehadiran mereka seperti Dayang Nurfaizah, Amelia, Ifa Raziah, Aizat AF, Faizal AF, Ikhwal, Stacy, Dafi, Angeline Wong, Andrew Tan, Sivakumar, Boy Iman, Syahrul, miss Malaysia dan lain-lain.

Suria FM telah bersetuju untuk menjadi radio rasmi bagi Bazaar Amal Persatuan Karyawan Malaysia dan turut menjemput beberapa dj popular mereka sebagai pengacara. Orang ramai dijemput hadir untuk bersama-sama memeriahkan acara ini dimana turut disertakan pelbagai persembahan pentas daripada pelbagai artis popular serta turut sama-sama membantu bagi kutipan amal ini.

Persatuan Karyawan Malaysia merasa amat bertanggungjawab untuk turut membantu golongan kanak-kanak ini dan ini merupakan tanggungjwab sosial kepada masyarakat. Oleh yang demikian, kami ingin menjemput setiap golongan masyarakat pelbagai kaum untuk turut serta ke jualan amal ini.

Kepada para artis yang berminat untuk turut serta menyertai dan membawa segala barang-barang untuk dijual bagi kutipan amal ini. Bagi yang berminat, sila hubungi Shaliza 012-3152185 atau 03-79552967 (Pejabat karyawan).

No comments: